суббота, 16 ноября 2013 г.

пэсянь табе мінск

Ты жывеш на трактарным
Я ў каменнай горцы
Робіш на радыятарным
А я на рэсорным

З табою сустракаемся
У мэтро штодня
Па скверы крочым разам
Такая вось фігня

Аднойчы як праводзіў
Па скверы цябе я
Дык нейкі п'яны боўдзіла
Увесь брудны, як свіньня

Заехаў табе ў вока
Брудным кулаком
Заенчыла ты нема
І кінула гурком

Заехала абцасам
Ты храку па назе
І ў лыч яму ўчапілася
Кіпцямі, як катэ

І вось ужо збіраюцца
Са сквера ўсіх кутоў
Мясцовыя п'янчугі
Й разявакі пагатоў

Цябе цягну ў бок дому
Ды бачна, што дарма
Вочы ашалелыя
Ў іх розуму няма

Ідзі ты лепей ў дупу
Навошта ж мне цярпець
Заняцца чым знайду я
Здзічэлая кабець

Здзічэлая кабець
Глядзі каб ацалець
Глядзі каб ацалець
Здзічэлая кабець

Здзічэлая кабець
Глядзі каб ацалець
Глядзі каб ацалець
Бо нахран разарвець

Комментариев нет:

Отправить комментарий